.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خط پروازی ساري - استانبول راه اندازی می شود
خط پروازی ساري - استانبول راه اندازی می شود

 مدیرکل فرودگاههای مازندران با اشاره به افزایش پروازهای خارجی از ساری، گفت: خط مستقیم پروازی ساری به مقاصد استانبول و دبی از اوایل سال 92 راه اندازی می شود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران، موسی مشازمینی صبح سه شنبه در بازدید نمایندگان هواپیمایی ایران ایر، ترکیش ایر از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری افزود: هم اکنون از فرودگاه ساری پروازهای روزانه به تهران و مشهد و پروازهای عسلویه، بندر عباس، اهواز و شیراز انجام می شود.

وی افزود: پرواز ساری به تبریز، ساری به کیش  و ساری به قشم در برنامه کاری اداره کل فرودگاههای مازندران بوده که  سال آینده عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاههای مازندران تصریح کرد: مازندران دارای سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر بوده که در فرودگاه بین المللی ساری زمینه افزایش پروازهای خارجی فراهم شده است.

مشا زمینی، برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه ساری را زمینه افزایش در عرصه های مختلف بین المللی اعلام کرد و گفت: با افزایش این پروازها می توان مشاغل غیر مستقیم متعددی را در استان فراهم کرد.

وی بیان داشت: تلاش اداره کل فرودگاه های مازندران، برقراری خط پرواز مستقیم ساری به استانبول بزودی از مازندران است و خط پروازی  مستقیم ساری به دبی اوایل سال 92 راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاههای مازندران، ادامه داد: هم اکنون  پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی ساری به بغداد، نجف، سوریه و عربستان سعودی به صورت مستقیم از این فرودگاه انجام می شود.

هفته ای 54 پرواز از ایران به ترکیه

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیش ایر با اعلام اینکه در هر هفته 54 پرواز از شهرهای مختلف ایران به ترکیه انجام می شود، افزود: بیش از 40 سال است که این شرکت همکاری پروازی با ایران دارد.

وی با بیان اینکه این شرکت به 215 شهر دنیا خدمات پروازی مستقیم ارائه می کند، افزود: تعداد جابجایی مسافر داخلی و خارجی، تعداد آژانس های هواپیمایی و امکانات فرودگاه برای شرکت ترکیش ایر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع ومعادن مازندران گفت: مازندران رتبه خوبی از نظر گردشگری و مبادلات کالا از طریق هوایی توسط تاجران این استان دارد و اگر دفتر هواپیمایی ترکیش ایر در این استان راه اندازی شود بسیار مفید خواهد بود.

غلامرضا عشریه افزود: با انجام خط پروازی ساری به استانبول ، اتاق بازرگانی صنایع و معادن مازندران و تجار و بازرگانان این استان همکاری لازم را خواهند داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 دي 1391
اگر راه اندازی شود بسیار خوب است و امید وارم موفق شوند
نا شناس 13 دي 1391
کار بسیار پسندیده ای است.دست مسئولین به خصوص آقای مشازمینی بابت این امر درد نکندووفقط آرزومندیم در حد حرف وشعار باقی نماند.
نا شناس 13 دي 1391
ببینیم و تعریف کنیم
علی 13 دي 1391
دفتر نمایندگی وزارت خارجه که افتتاح شد پرواز خارجی هم نوید داده شده دیگر بهانه ای برای رونق بخشیدن به گردشگری و ورود توریسم بین المللی نیست مسئولین بجنبند علی الخصوص مدیران کل میراث فرهنگی و اموراقتصادی و بین المللی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.